tisdag 16 februari 2010

Semmeldagen..
jag är sådär förtjust i semlor. På jobbet bjöds det på sådana idag.. det var ju trevligt och jag åt en halv.
Andreas köpte med sig hem. Jag åt ingen, han käkade den som "hetvägg", oliver petade lite och gillade inte mandelmassa.
Filippa petade också lite. Hon älskar grädde så den mumsade hon iaf. På dagis berättade de att hon hade mumsat i
sig en idag :)
Själv har jag precis mumsat i mig en avacado, det är grejer det!

OS på TV på för hela slanten... jag erkänner jag är sådär intresserad. Skidskytte är roligt att kika på, det kan bli
så otroligt spännande, sen blir det sporadiskt tittande för mig.
Jag tror lägger mig nog i soffan nu och kikar på herrarnas skidskytte... verkar inte vara nå bättre på tv.


1 kommentar:

  1. Filippa! Jag äter gärna upp din mandelmassa.
    Ge inte pappa den, utan spara den till mig.
    Leff

    SvaraRadera