torsdag 5 november 2009

sjuk..


Igår gick jag hem från jobbet efter att ha svettats å frusit om vartannat på förmiddagen, tagit en treo men ändå kände mig lite yr och tung i skallen
..
Idag har jag vart hemma, legat typ hela dagen.. klev upp med sonen vid 7 för att känna efter hur jag mådde. Alltid svårt att känna på morgonen kan jag tycka. Men när jag började hosta igen, så tyckte jag det var lika bra att vara hemma, vem vill ha mig på jobbet hostandes... Låg och kikade TV ett bra tag, somnade och sov ca 3 timmar.
Nu har jag duschat, tagit en dubbel treo och ska snart ut och sopa av bilen från all snö.. det snöar än ser jag!
Värsta med vintern är att skotta bilen tycker jag :( En carport står högt på vår vill-ha-lista!
Dags att hämta barnen på dagis och fritids, sen återvänder jag nog till soffan när vi kommer hem...
Hoppas barnen klarar sig (hur stor chans det nu är!!) så man slipper VAB till veckan också!!



2 kommentarer:

  1. Är det svininfluensan?

    SvaraRadera
  2. nä det tror jag inte carina.. eller det vet man ju inte, men jag tycker redan jag känner mig piggare.
    som jag förstår ska man ha hög feber och ont i kroppen, inget av de har jag haft.. än så länge iaf.

    //V

    SvaraRadera