torsdag 26 november 2009

Många inköp idag..


Efter jobbet blev det en sväng ut till Birsta... flera klappar inhandlades på ToysRus.. skönt!
Sen blev det en sväng in på birstacity, present till svägerskan..lite inhandling på Panduro, lite mer julklappar och nödvändigheter :) Avslutade kvällen hos Anna som hade utförsäljning av sitt 'lager' av grejer efter ha vart säljare för ett antal företag. Allt var halva priset eller ännu billigare. Fyndade en hel del, bland annat ljusen, som har en helt underbar färg och så duken som jag lagt på köksbordet..den blev fint tillsammans med min nya adventsstake- inköpt på Ica faktiskt.
Många pengar fattigare, men nöjd!! :)

Fredag imorrn!! denna vecka har gått fort.. fast jag inte känt mig nå pigg alls i förkylningen, hoppas jag att det inte blir värre. På lördag ska jag ju ha kalas för delar av släkten här, har beställt smörgåstårta..yammi!!
Och så är det ju tjejmiddag i byn! Då har man inte tid att vara sjuk...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar