onsdag 18 november 2009


Idag fyller jag år.. inte direkt så man ser fram emot att fylla år nu för tiden. Det är trevligt att samla familj och släkt
för lite fika, det är det.. men det är väl inte så mycket att fira kan jag tycka :)
Imorse fick jag en fin present av sonen som han valde från Ica igår :) Ni ser vad fint den moderna julbocken står och kikar ut genom fönstret nu :)
Och så valde han att vi skulle äta tacos till middag och sen glass eller budapestbakelse till efterrätt. (min favoritbakelse är budapest!)
Blir nog en mysig födelsedag!
Vi är hemma och idag också, vart hemma hela veckan och vabbat med oliver, nu när han börjar bli pigg, börjar lillfröken hosta och ser lite blek ut...pust!!
Nyss sett på Monsters vs Aliens, nu blir det att gå ut och få lite luft.





1 kommentar:

  1. Monsters vs Aliens var lite av en besvikelse tycker jag från "vuxna" ögon sett. Gelebollen var dock rolig :) Snygg bock och hoppas du får en bra dag.

    SvaraRadera