lördag 21 november 2009

Lyslördag

Var in på lyslördag idag.. jättemycket folk.. Mötte upp syrran, Axel, Dessan o Wille. Jag for utan barn, det var så skönt. Kände jag behövde komma hemifrån en stund efter ha vart hemma hela veckan.
Det blev en lite sväng iaf, kom in rätt sent, men kom hem med 3 nya plagg :) Dom plaggen gjorde dock att vi missade själva upplysningen av stan :) Jaja.. det var mycket fint när vi kom ut iaf. Fick mig att tänka på när vi var och fotade på stan efter vi gift oss...


Jag gillar verkligen den här bilden, men all fin belysning bakom..

Nu blir det sen middag, Ante gjorde fisksoppa medans jag var borta.. lite vitt vin till det kanske..

trevlig kväll!







2 kommentarer:

  1. hur gör man en lista över länkar till andra bloggar , hittar inte?

    SvaraRadera
  2. fantastiskt vacker bild!
    Kram Johanna

    SvaraRadera