söndag 14 november 2010

TÄVLING

Min första tävling i bloggen :)
Och då tävlar ni om ett fint flätat skinnarmband från Fröken Duktig Design (www.frokenduktigdesign.se)
med ett silversmycke där ni får valfria namn instämplade.
Eller om man väljer att hellre att få halva priset på valfritt annat smycke ur sortimentet.

Tävlingsregler:

* du går in på länken ovan Fröken Duktig Design och anmäler dig till nyhetsbrevet där,
och kollar igenom sortimentet.
* sen skriver du en kommentar i bloggen, vilket smycke du tycker bäst om, ditt namn och mailadress.
(om du vinner måste du inte ta det smycket du valt, utan det tar du med "Fröken Duktig" då)

Tävlingen avlutas fredagen den 26:e november kl.18.00.

Här är armbandet ni tävlar om

22 kommentarer:

  1. Men det där är ju så JAAAG!! Gud så snyggt =)Har velat ha ett smycke med AXEL´s namn på sen han föddes och han fyller 2 år nu! så nu kanske äntligen...

    Svart läderarmband med text "Axel" på
    Linda Olsen
    olsenlinda23@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, där fanns mycket fint!
    Kunde inte välja bara ett smycke som jag tyckte bäst om utan det blev:
    * Platta med hjärta
    * Älva
    * Puzzel

    OM jag blir den lyckliga ägaren av armbandet (som är riktigt snyggt) vill jag att det står barnens namn, dvs "Hanna Victor".

    Kicki
    eriksson.lk@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jag vill vara med och tävla. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet. Jag gillar skinnarbandet bäst och om jag vinner vill jag ha det med "Maja Signe" alt M (hjärta) S (hjärta) M (hjärta). Håller tummarna. Kram Cajsa.

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill såklart tävla:-) Jag tycker ihålig platta är finast, och om jag skulle vinna vill jag att det står mina barns namn på plattan, "Emma Alva"
    Kram Marre

    SvaraRadera
  5. Jag vill självklart vara med och tävla. Funderar på ett inköp till jul och då lutar det mot ett hjärta så jag väljer det som favorit och så givetvis läderarmbandet då :)
    Texten jag skulle välja: Adam och Ebba.

    Kram Marie
    m.ohre@telia.se

    SvaraRadera
  6. Ååhhhh så mycke fina smycken hon har!!

    Men min absoluta favorit är Platta med hjärta, som är ännu snyggare i verkligheten :)

    Ha d gott,
    Kraaaam Milliz
    camilla.wallin@live.se

    SvaraRadera
  7. Pussel --- För livet är som ett pussel... många bitar som ska passa ihop.
    Anna-Karin "sodangen" Söderström
    annakarin.soderstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Jag vill vara med och tävla. Ettan och Tvåan är mina favoriter.

    SvaraRadera
  9. Äpplet faller inte långt från....är en av favoriterna.

    Om jag vinner önskas texten: Emil och Johan

    /Viktoria
    viktoriaohlen@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Härligt!
    Så fina dom e!

    SvaraRadera
  11. Sofie är min favorit just nu!!

    jerre75@home.se

    //Jenny

    SvaraRadera
  12. Min favorit är platta med hjärta! och skinnarmbandet förståss! där skulle det stå axel och milton såklart:)

    SvaraRadera
  13. Jag tycker om armbandet i sortimentet.
    Där skulle jag skriva mina barns namn.

    Mammma Maja

    maja75@live.se

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Som sagt, det fanns väldigt fina smycken men min favorit blev "droppen"! =O)

    Hälsn "grannen ovanför" (Katarina)

    SvaraRadera
  15. Jättesnyggt med skinnarmband, min favorit är hjärta med armband!
    Kram Maria
    maria_forslund@msn.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill också vara med och tävla...
    Armbandet är helt klart min favorit!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  17. Alla smycken är så otroligt vackra men kanske bäst är hjärta och hjärta (stor och liten.)

    Klart jag ska va den lyckliga vinnaren av det otroligt snygga armbandet kanske min födelsedag som snart närmar sig har turen med sig. ;)

    Jennie hedberg
    jejje833@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej Victoria!

    Erica är ju som vi redan vet riktigt begåvad och gör många fina smycken.

    Men min favorit är ändå "hjärtörhängen" Artnr 115, dom är tuffa och söta på samma gång.

    Nu håller jag tummarna!

    Kram Elin
    elin.eriksson@skandia.se

    SvaraRadera
  19. Jag gillar Älvan bäst.

    Sofie

    SvaraRadera
  20. Jag gillar lilla älvan bäst.
    Linda Assergård

    SvaraRadera
  21. Vilka fina smycken! Tyckte om hjärta på platta eller vad den hette, tror jag måste önska mig ett så´nt med sonens namn på efter allt den stackarn får genomlida och visa hur stark jag tycker han är och hur mycket jag tycker om honom!
    /Maria Berggren

    SvaraRadera
  22. Jättefina smycken, så kul med smycken man kan få tryck sina barns namn på tex...tycker att armbandet man kan vinna är bland det snyggaste..

    Mitzie Norlander

    mitzie_mitzie@hotmail.com

    SvaraRadera