söndag 21 november 2010

helgen

i fredags var jag på begravning.. vår farbror som efter en tids sjukdom har somnat in.
aldrig roligt med begravningar, men det var skoj att träffa alla kusiner som det var flera år sen jag såg sist.


och här har vi nyaste tillskottet i släkten
Harry



På kvällen blev det Sushi och jag fick paket av familjen. De hade shoppat lite kläder, som jag blev mycket nöjd över. Tittade på Idol och fredagsmyste !

Lördagen fortsatte i paketens tecken.. då släkten kom. Jag fick så mycket fint av alla.
En liten favorit blev en supermysig filt från syrran. Den slåss vi alla om nu :)
Den kurade man in sig i lite senare på kvällen, framför ''Så mycket bättre'..
När hela gänget hade åkt, kom grannen över. Barnen lekte lite och jag och Bitte surrade över några glas vin.
En mycket trevlig dag...

här syns filten som syster själv har tagit på sig :)
den är så otroligt mjuk.
från BOOM, ett bra julklappstips !

söta Zavanna

jättegoda smörgåstårtor vräkte vi i oss..


Dogge har hängt här mest hela helgen och lekt med Oliver

2 kommentarer:

  1. Härligt fina och mysiga bilder!!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med dödsfall... Man får tänka på att de som är kvar är de som har det jobbigt, den döde slipper sådana saker nu.

    Tack för kommentaren i min blogg!

    SvaraRadera