torsdag 18 november 2010

min dag..

ja idag fyller man 34 år.. inte så mycket att fira.
men visst är det härligt när man vaknar och man har fina teckningar från barnen.
några frågade om det blev sång och fika på sängen.. inte då :) här sov familjen som en stock när man klev upp. ingen tradition i våran familj alltså.. och helt okej för mig.
Idag var det mycket trevligt att gå in på Facebook iaf.. oj så många gratulationer. Visst, man ser vem som har födelsedag varje dag, men att man tar sig tid att skriva dit ett grattis betyder iaf något.. kul :)
Filippa tyckte det var konstigt att hon skulle på dagis imorse.. -Men Mamma fyller ju år! hade hon sagt till Ante :-D

På jobbet hade jag bokat massage 30 minuter, och så var jag ner och shoppade lite på lunchen BARA till mig, 40% rea på hela Cubus. Lite lyx :)

Ikväll blev det lite god middag (som jag dock fick göra själv :) lax, hasselbackspotatis, en kall sås och sallad. Eftersom Ante slutar så sent, orkade jag inte vänta med att få den serverad som man borde få på sin födelsedag :)
Men det är visst imorgon som familjen tänker fira mig (nån som inte hann handla paket tro, hihi) och då ska jag bli uppassad hela kvällen :) kanske jag får nå fler teckningar då.. och kanske nåt litet paket om jag har tur ;) Vet att det blir Sushi till middag iaf, som jag önskat !
Och på lördag kommer hela släkten.....
blir lite kalasande ändå fastän man fyller ojämt... :)


1 kommentar:

  1. Grattis på 34-års dagen och hoppas att ni får en mysig helg! Det låter så ialla fall! Skjut några champagnekorkar i taket vettja! Kram Cajsa.

    SvaraRadera