måndag 12 juli 2010

Sitter och kikar igenom alla bilder från i lördags.. många fina.. skulle vilja lägga ut massor, kan bli fler senare. Förmodar det blir en tjock och fin fotobok som jennie gör iaf.
Sen var de faktiskt till en "riktig fotograf" också för studiobilder.
Bjuder på en bild på Ante & mig som jag fann bland de 800 stycken som togs !
Man får sån stilig man de gånger man går på bröllop :-)

Ja vilken dag det blev.. jag klev upp klockan 7 för att vara i stan klockan 8 då frisören kom till hotellrummet de bott på i ett par dagar. Sen sprang jag och fotade tjejerna som var tärnor,de var på 'Jess' för håruppsättning. tillbaka till hotellrummet och fotade lite till. Sen for jag hem och gjorde mig iordning själv. Ante fick även uppdraget att filma i kyrkan och på festen. Så vi åkte i tid för att provknäppa och filma i kyrkan.
Det var en bokstavligen svettig dag, då man kände lite ansvar att få till det med bilderna och så var det ju så himla varmt.
Brudparet var ju sååå fina, som ni såg på bilderna och det var fin musik i kyrkan.
Sen drog vi iväg till festen, där väntade välbehövlig kall skumpa och jordgubbar. Och den snålades det inte på minsann ! Jag hade inte trott nå annat heller.. :)
En mycket god bröllopsmiddag var det också, med mycket skratt och tal och sång.
Enlång och dansant kväll blev det !
måste jag nämna att jag var bra så trött dan efter... ;)

2 kommentarer:

  1. jennie hedbergjuli 13, 2010

    Tack för all hjälp ni var underbara och såg underbara ut ni oxå..

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är! =)
    Kram kram

    SvaraRadera