tisdag 6 juli 2010

gatufesten

i flera år i rad har jag, bulan å holmarn startat upp gatufesten tillsammans.. och det blir alltid lika skoj. i år var inget undantag.. skitkul!

startar upp hemma på Saras "altan" :) med lite bubbel och snacks

sen mat och bärs i Oscars tält,
solen lyste och det var VARMT!


träffade Danne och tog en bärs med han också

skål

självklart såg vi Ständ Ut Blakk

coverbandet "två backar läsk"
tur de hade staket.. det var trångt där framme :)



Det blir inge mer Gatufest för min del, finns ingen tid för det..
Snart ska vi dra till Hedbergs på middag och så blir det bröllopsplanering kan jag tänka mig, inför lördagens stora dag. Då dessa två kära vänner ska ingå äktenskap! :)
jag ska "leka fotograf" och fota hela dagen.. plus att jag ska hjälpa till med lite snittar.
jag längtar.. vad roligt det ska bli och gå på bröllop !

1 kommentar:

  1. ser ut att haft kul! jag längtar tills imorrn då är det min tur!!

    SvaraRadera