måndag 14 december 2009

Köpte träbokstäver på Panduro som jag målade och de pryder nu en vägg i köket...

Fattar inte att det är julafton till veckan... känner mig lite småstressad, har några julklappar kvar. Och jag
hinner liksom inget tycker jag. Alla julklappar jag handlat hittills ligger även oinslagna i källaren, det
är väl bara en tidsfråga innan någon av barnen hittar dit! Ändå sitter jag här nu, istället för att slå in dom istället .. :)
Äh, det får bli en annan kväll, nu ska jag hänga tvätt sen sova..

3 kommentarer:

  1. Jag har ALLA julklappar kvar :-/

    SvaraRadera
  2. Jag säger samma som syster... Alla kvar...
    Vad fint d blev med GOD JUL! =)

    SvaraRadera
  3. Vi har köpt EN! jag vet inte till vem, vad eller när jag ska köpa, heller. Så lite stressad är jag mä!

    SvaraRadera