tisdag 29 december 2009

En tradition vi har..

vi brukar varje år träffas och ha lilla julafton.. vi köper en julklapp för ca 50kr och så brukar vi dricka glögg och surra en massa. Traditionen har blivit att vi är hemma hos Sollan och det blir alltid lika trevligt. Förr om åren har vi klätt hennes gran, men det blev det inte i år. Både för att just i år blev efter jul och för att hennes son och sambo skulle få ta över den traditionen.. Lilla söta Felix var med oss och fikade och busade.
Mycket gott fika bjöds det på, som verkligen gick hem hos oss alla. Stekta ananasskivor i kanel och sirap, till det grädde med rostade mandelflarn...mums!


kära vänner

vi har känt varann mycket länge allihopa. några av oss sen 6 års ålder..
andra från sjunde klass. Lång tids vänskap, underbart!
och vi har så roligt när vi ses. ibland går det lång tid mellan gångerna,
men när vi ses så känns det som igår :)


5 kommentarer:

  1. Nä fy Ville! Vilket hiskeligt kort på mig. Ser ut som jag nyss har vaknat! Kan du inte fixa till mig lite? =)Sätt nåt skägg på mig! Ha, ha, ha! Men det var kul att ta korten, roligt att skratta så där mycket.

    SvaraRadera
  2. Jag blev sämst på bilden ju !
    ni var så fina allihopa :)
    Jag skulle tagit den bilden med grimaserna kanske.. dom blev ju bäst !

    SvaraRadera
  3. du måste skicka grimasbilderna ville, de var bara för roliga!
    Kram kram Ida

    SvaraRadera
  4. hihihi...så söta ni är!

    SvaraRadera
  5. eller hur cajsa :)
    du skulle se grimasbilderna också..
    kanske bjuder på dom nästa år :)

    SvaraRadera