onsdag 16 december 2009

Jag är väldigt förtjust i canvas.. och har väl länge velat beställa några foton.
Nu har jag äntligen fått 2 tavlor som jag tog mig tid och beställde. Har inte bestämt vilken vägg de ska få pryda än..
men jag är nöjd med dom. Beställde från Fuji.. minsta man kunde göra efter alla gratis fotoböcker jag beställt ;)
Jag kikade runt lite och det verkar som de är rätt billiga också. Sen vet inte jag kvaliten på canvasduken, men
det duger gott och väl :)
Vi fick 2 bröllopsbilder i canvas av vår fotograf som vi hade.. men vi fick endast duken utan ram.. och har ännu
inte fått tag i nån. Går säkert och beställa, men har liksom inte tagit mig för. Jag vill helst köpa färdigt och
klart jag.. annars blir det lätt liggandes.

Nästa gång blir det några svartvita tavlor..


3 kommentarer:

  1. superfina :) jag håller med att man känner sig skyldig fuji nu :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, trodde jag skrivit kommentar, men den måste ha försvunnit! Hur som helst, jättefina bilder! =) Jag köpte ramar till canvas nedanför Polishuset, mot Selångersån, kommer inte ihåg vad de heter. Men bra priser och där kan de säkert oxå hjälpa dig att spänna fast dem för en billig penning. Kram kram

    SvaraRadera