söndag 23 december 2012

Lilla julafton


hos svägerskan me familj i fredags.
I år firar vi inte jul tillsammans, så i fredags träffades vi och bytte julklappar och åt julmat.. och god efterrätt som bestod av ostbricka med godsaker och choklad. Synd att jag var så mätt, så jag orkade knappt äta nåt.
Och så fick jag en försenad födelsedagspresent av både svägerska och svärmor med familjer.. presentkort på Time Spa.. Underbart !! Längtar tills jag får skämma bort mig själv lite :)

Vi firar vartannat år med Andreas familj uppe hos svärmor i Jämtland. Men i år ska vi vara med min familj, och då bär det av till syrran i Forsa. 




 söta kusinerna




 Också våra fina barn !! :)

Nu blir det uppsittarkväll me bingolotto :) Enda gången man köper lotter...
Griljera skinka och slå in de sista klapparna står på schemat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar