torsdag 13 december 2012

just det.. snart jul


och inte en enda julklapp inhandlad !! inge julgodis gjord, inte för att jag brukar göra så mycket.. men lite ska vi nog få till.. det är ju 10 dagar kvar :)
Jag har även en semesterdag som jag måste ta ut innan årets slut, annars försvinner den.. så till veckan blir det en heldag för mig på stan och birsta.
Vi är väl ganska på det klara med vad våra barn ska få, men sen är det syskonbarn som är svårare..

Fortfarande hemma och är förkyld, men känner mig bättre, så ska nog jobba imorrn iaf.
Hoppas vara i form till lördag då det vankas releasefest för min kära vän Lindas lillebror.. som ska släppa sin första skiva.
Han är så duktig... Och vilken röst den "lilla" pojken har.. I love it !
Han skriver jättebra egna låtar, ska se om jag kan länka här nere..
Och så rekommenderar jag att följa hans coverkalender på Youtube.
Jag ser nu att jag inte lyckas får till delningar till detta inlägg.. Emil får ett eget inlägg ;)
En egen låt som heter Strippan..
Och en av min favorit från coverkalendern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar