måndag 9 augusti 2010

Semestertripp del 2

Efter Junsele for vi till svärmor i 2 dagar på Hucksjöåsen i Jämtland. Där blev det lite fiske
och mys.

Filippa tyckte maskarna var intressant..


Oliver har bra tålamod med fisket..
själv vill jag mest fika :)



Filippa och jag plockade lite blåbär


Tord och Vivianne var hemma på byn..
vi hade grillning tillsammans en kväll.
OCH jag vann i boccia ! Det du Tord.. revansch snart ? ;)

Vivianne och Filippa



blev en liten tur med båt också.. men filippa tyckte inte
alls det var nå skoj.


Vidare till Nordanede till fam Johanson/Strand

där blev det grillning som blev mycket lyckad,
allt var sååå gott
och vinet kommer jag garanterat köpa nästa gång
jag besöker systembolaget.
tack för allt !



Den var den semestertrippen det.. blir nog inte så många fler i år.
jag och barnen har semester denna vecka, men då blir det nog bara nå småturer nånstans..
Den andre hälften ska till Norge i höst.
Sen har det varit skönt att bara hänga på stranden de andra semesterveckorna !

1 kommentar:

  1. Superskoj att ni kom till stugan, det var ju supertrevligt....som vanligt:-)
    Kram vännen

    SvaraRadera