söndag 3 januari 2010

Dagens middag
Nu går vi in för att börja 2010 med lite nyttigare mat och röra på kroppen lite (nintendo wii t ex :) ...
Dagens middag blev nyttig och god, guinoa, räkor, stekta morötter och sparris, avacado.. önskar jag kunde få denna
middag varje dag :) Synd att det tyvärr även är väldans dyrt att äta nyttigt. Nu kan man ju även bara äta mindre av allt
annat man brukar äta för att säkert komma i lite bättre form. Men idag inhandlades fullkornspasta-dinkel, linfrön och allt jag såg som jag hört ska va bra. Får se vad det blir av det är :)
Visst har man säkert gått upp ett eller två kilo i jul, men jag vill även göra detta för att eventuellt kanske få min mage att
må lite bättre som jag har ett jäkla krångel med.
Imorrn bitti ska jag ta lite fil och linfrön... är det bra att börja dagen med? bättre än 2 koppar kaffe kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar