fredag 4 januari 2013

Anderssons fredagsmeny ...

bestod idag av:
ugnsrostade rödbetor i olja och vitlök, strödde över fetaost när de var klara.
laxfile med citronpeppar och lite extra citron, sallad- blandsallad, rödkål, linfrön och pumpafrön, avacado
och mango. Bara godsaker ! :) Men är det fredag så är det...
Och inge vin idag.. Nä nu  jäklar kör jag på med en Detoxbehandling... Lite spännande.
Lite för lite påläst började jag igår morse. Hade pulver och tabletter hemma sen för ett tag sen, men det har inte blitt av att jag gjort det... Och Idag hade jag hyfsad koffeinabstinens... helt galet.
Läste nu efteråt att man skulle gärna trappa ner lite innan, man ska ju helst inte dricka nå kaffe alls under den här perioden..
Idag mitt på dan tog jag en kopp ändå, efter ha vart trött, ont i skallen och jäkligt ofokuserad.
Hade jag inte jobbat hade jag nog inte gjort det men...
 Blev lite läskigt överraskad, att efter EN kopp, var trycket över skallen borta och jag kände mig helt okej !
Nu får vi se hur länge jag kör på med denna kur.. 2 veckor minst var väl att rekommendera.
Ska bli skönt att få ordning på magen, och rensa lite skit ur kropp och tarmar kan ju inte va fel tycker jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar