måndag 5 mars 2012

resultat


I fredags när jag tränade på jobbet, passade jag på att väga mig..
I mitten av januari nådde jag min topvikt någonsin 55,8 kg.. och jag trivdes inte alls.
Slog slag i saken och gick ut hårt med träning och tänkte på vad jag åt. De första veckorna var jag mer noga och försökte inte äta så mycket kolhydrater alls. Ett par kilo försvann ganska snabbt.
Nu är det väl kanske 6-7 veckor jag hållt igång, med ca 5 dagars träning i veckan + att jag fortfarande är rätt duktig att på veckorna hålla mig från en massa kolhydrater. På helgerna kan jag unna mig macka eller nåt annat i onyttigheterns tecken. Vinet har jag inte hållit mig från... det är nog mest bra för kroppen ;)
Vågen i fredags visade 52,3kg... -3,5kg= en nöjd Victoria
 Nu fortsätter jag i samma stil.. men nu är målet att börja styrketräna mer.


3 kommentarer:

  1. Bra jobbat!

    Själv äter jag "macka" till frukost varenda dag. Macka med smör och ost. Känns som att man borde komma på något nyttigare alternativ.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat vännen min!!! Det ger ju verkligen en kick utav att träna och att dessutom se resultat:-) Kram Marre

    SvaraRadera
  3. Sjukt bra jobbat!

    SvaraRadera