torsdag 15 mars 2012

Ja då är det snart helg igen då..

Härligt !
 Inga storslagna planer för helgen.. men på lördag ska Axel komma och sova, och så på söndag
blir det sent kalas för Filippa, på IKEA.  Åh så hon ser fram emot det :)
hon fyller år i januari, men har inte haft nå kalas för dagiskompisarna.. bättre sen än aldrig !
förmodligen kommer hon tro att hon fyller 6 år nu :)

Här kommer lite bilder från helgen som var. Härliga dagar tillsammans med Hedbergs.Vi hade hur skoj som helst,  övernattade i deras stuga 2 nätter.
Slalom i Hassela på lördagen, Oliver provade för första gången och jag åkte första gången på ca 15 år.
Det gick finfint... för oss båda :) Inga värre skador.. träningsvärken i vaderna dagarna efter var värst..


Fikapaus - ett måste 



en kall bira efter skidåkningen- lovely ;)

sen tog vi after skin hemma i stugan :)
och jag ljuger inte när jag säger att Cliff och jag rockade på bäst ! :))
Deras stuga ligger alldeles vid vattnet..
när det blev då här fint på himlen på kvällen,
springer Cliff ut i bara stövlar och skriker
-jag ska springa till det oranga! 
hahaha, han är för skön !
han sprang en bra bit innan han vände.. :)
 Jennie gjorde en grymt god förrätt en av dagarna!
godaste jag ätit tror jag faktiskt.
jag har bett om receptet och kommer lägga ut det här senare.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar