onsdag 25 januari 2012

idag...


började jag dagen med att kliva upp lite tidigare och köra ett cykelpass innan jobbet.. gött !
efter jobbet kom mamma och firade filippa.. blev lite gofika som var kvar. (själv var jag duktig och tog bara kaffe). har gett mig fasiken på att vara ganska hård nu och träna en hel del, för att se om jag kan se nå
resultat snart. imorgon tänkte jag väga mig och se ...
har väl hållit igång 3 veckor nu tror jag.

sen har renoveringen fortsatt här hemma, nu ska väggarna målas vita och det ska tapetseras en fondvägg..
oliver har hjälpt till och måla också.

2 kommentarer:

  1. Du får jätte gärna komma på söndag på me&i partyt om du vill, de är en kompis till mig här i matfors som ska ha de :) Annars om de är nåt du är himla sugen på så kan jag beställa nåt åt dig ? :)

    SvaraRadera
  2. Jasså ni håller på och gör snyggt hemma igen, måste försöka få till ett besök o spana in hur ni har det. Tar med döttrarna så dom får spana in svärmorsdrömmen till målare du har. :)

    Ha det bra. Kram.

    SvaraRadera