söndag 16 oktober 2011

Ingen dator :(

Min dator har pajjat.. där jag har ALLA bilder, jag hoppas verkligen att den går att laga.
Och hur beroende jag är av den har verkligen märkt de senaste dagarna... Det är avkoppling för mig det, att sätta mig en stund och kika runt på bloggar, aftonbladet, blogga själv och facebooka.
Så vi får se när jag kan bjuda på nå bilder nästa gång. Hur man bloggar från min nya kamera det har jag inte kommit på, OM det går överhuvudtaget..
Och de bilder som knäppts den senaste tiden är kvar i kameran.

Vi är nyligen hemkommen från en veckas semestrande i Turkiet. Det var en jättehärlig vecka, MEN vi lyckades visst pricka in den vecka då det var värsta ovädret som Turkiet haft på flera år :(( TYVÄRR. Vi började med 2 dagar fint, sen blev det molnigt en dag. Sen drog det igång med åska, blixtar, regn och det bjöds även på lite hagel sista dan. Några soltimmar var det de här sista dagarna, men inte många. men jag tyckte vi njöt ändå och åt och drack gott. Shoppade mer än vad vi kanske skulle ha gjort om vi hade kunnat sola och bada om dagarna.
Superfint hotell med 10 000 kvadratmeters pool.. lite roliga rutschkanor där iaf jag och sonen roade oss :-)
Bilder kommer så småningom..

kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar