torsdag 27 oktober 2011

hänt sen sist,,,









snart helg igen.. veckorna bara svischar förbi !

Jag har färgat håret svart
har handlat lite strumpor/strumpbyxor 

var med arbetskamrater och fd arbetskamrater på Saffran och åt
en suveränt god middag.
Jättemysigt !

har lånat Marres kamera för jag ska fota bröllop på lördag,
ska bara lära mig den lite mer... provfotar lite nu och då


 Modellkväll på byn- och jag var mannekäng
blev förtjust i denna kjol som jag bland annat visade, 
och slog till och köpte den

tjing tjong för denna gång :)


2 kommentarer:

  1. Roligt byta hårfärg, fint:-) Hoppas du får till några bra bilder med kameran. Tjusig du kommer bli i kjolen och dina nya strumpbyxor:-) Kram Marre

    SvaraRadera
  2. Vi får väl hoppas att motiven duger imorgon! :P

    SvaraRadera