måndag 19 september 2011

helgen

synd att helgerna går så fort, men vi hann med en hel del ändå tycker jag...

axel och milton sov hos oss på fredag.. gick fintfint.
de sov hela natten, ändå till 8 !
jag var beredd på en tidig morgon, då jag har för mig att dessa
små sötnosar brukar vakna mycket tidigare än så :)





på lördag förmiddag tog jag med mormor till birsta och shoppade
lite smått å gott.
ser ut som filippa åker rullstol, men hon sitter på mormors rullator,
det var roligt det minsann :)

och så här trött blir man efter en dag på birsta...
sonen shoppade lego

en mycket god middag väntade på kvällskvisten
färsk pasta, musslor och scampi i vitvinssås
några tigerräkor på sidan och ett gott vitt vin !

på söndagmorgon fick jag sms av en kompis,
att de skulle åka och bada.
och vi var inte sen att hänga på,
det är mysigt det !
så vi packade väskan och for till njurundahallen.
dit var vi var med våran pappa när jag var liten väldigt ofta :)
tycker det är väldigt synd att de tog bort fiket "där uppe "
det var halva nöjet med att fika efteråt och se på de som badade och
hoppade från trampolinerna :)


och fika efteråt är ett måste...

sen blev det en pyssla på gården på eftermiddag, planterade lite höstblommor bland annat..
läste en del i min bok och bara slöade resten av kvällen.

1 kommentar:

  1. länge sedan jag kikade in, bara för att min kamera är trasig och mitt bloggande blivit mindre...hade inte sett korten sedan barnen sov över.!

    SvaraRadera