tisdag 18 januari 2011

Hemma igen..

nu har vi fått hem mannen i huset igen, som vart en vecka och förlustat sig i Mexico. Fiskat, druckit Corona och fått njutit av värme.. skönt för han :) Här hemma har det ju både varit tokkallt och snöat.. lite less på det här nu.
Med sig hem hade han lite presenter till oss. Barnen fick några t-shirts, och jag fick ett halsband och parfymen nedan. Precis vad jag var i behov av.. parfym alltså :) Halsband har man ju ett gäng... men som jag absolut inte kan få för många av ;)

Önskar jag var en 'Lady Million' nu :) för det finns mycket jag vill ha... och så här efter jul känner man ju sig inte som världens rikaste !
Har helt plötsligt en weekend i Vemdalen inbokad också.. :) ska bli underbart att komma iväg med de här brudarna några dagar... kommer nog bli fantastiskt roligt. men några skidor äger inte fru Andersson... så det skulle jag behöva.. nå skojiga partykläder.. ja listan kan man göra lång! En god parfym har jag iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar