lördag 5 juni 2010

Idag har Olivers kompis Dogge hängt med oss... Det är en skön grabb med en massa roliga kommentarer jag fått höra genom alla år jag känt han.
jag önskar jag hade skrivit upp alla :)
I veckan när han också var med oss hem, hade vi diskussion om bögar och lesbiska vid middagsbordet :)..
när jag berättade att vi känner ett par tjejer.. som har barn också.. då tänkte han ett tag sen säger han - ja, men det är väl en kille inblandad då också ?? han har koll på det mesta grabben :)
en annan gång när oliver hade jätteblöta skor, stoppade jag i tidningspapper i skorna, då undrade han vad jag gjorde. när jag förklarade att de torkar bra om jag stoppar i det här.. säger han
- jaha, ni är överlevare ni..
hahaha.. förmodar att de har skotork hemma :-)



Oliver tar årets första dopp !

Har vart en skön dag idag.. blåsigt men ändå varmt. Inte så varmt så man ville bada kan jag tycka..
men grabbarna verkade tycka det. Först var det krig me vattenslangen hemma hos oss.
När vi senare på dagen cyklade bort till Dogge, så badade de i sjön !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar