lördag 23 maj 2009

Å vad lång den här ledigheten har känts... så härligt!!
Ikväll vankas det fest hos ett par kompisar. De har bjudit in till fest med stort F :-)
Ingen middagsbjudning. utan en riktig fest... som det stod i inbjudan- "sån man hade förr" .. innan barn och innan vi gick över 30 strecken.. "typ" :) Ja det ska bli mycket trevligt iaf! Bara mingla runt bland härliga kompisar... Undra om det blir nån karaoke?... sing star heter det väl numer :)
Trodde inte vi skulle kunna gå först.. Men nu ska min lillebror ställa upp och vara här med barnen, får se hur det ska gå.
Kan hända att vi får en tidig kväll och få åka hem, men.. men ... det tar vi då :)
Nu ska jag och barnen in till stan och inhandla lite dryck som inte går att handla på Ica, och jag ska handla mig ett par nya svarta leggings, som behövs inför kvällens outfit.

Trevlig lördag ni som läser!
Vad ska ni göra ikväll?



1 kommentar:

  1. Ang SSÖB, så ska jag tänka på er om vi inte får ihop laget. Ha det så kul ikväll!
    Kram

    SvaraRadera