söndag 17 maj 2009

Att helgerna går så fort.. tur det är kort vecka nu och snart ledigt igen.
Tog inte och prioriterade krattningen av slänten i helgen heller! Det finns så mycket annat viktigare och roligare som att hälsa på sin pappa och syster... men jag rensade faktiskt lite i rabatten idag.. boring! Undra när jag ska anställa den där trädgårdsmästaren :)
Kan bli lite mer trädgårdsarbete de kommande lediga dagarna känner jag.

Idag var det äntligen lite värme i luften igen.. då hade man helst velat sitta i solstolen på baksidan, men sonen skulle på kalas inne i stan. Jag fick faktiskt med mig min andre hälft till en sväng på stan med mig och filippa, medans Oliver kalasade på lazerhallen.
Blev lite förvånad att han inte protesterade över mitt förslag... det är inte så ofta vi går på stan tillsammans. Inte hans favorithobby.. Men min :)

Lunchpaus, hamburgare och festis

Tur jag hade med mig kameran så jag kunde föreviga det här... får se hur länge det dröjer till nästa gång :-)




1 kommentar:

  1. Jag tror inte mina ögon...:-)Kram svägerskan

    SvaraRadera