fredag 3 januari 2014

så gott som klart..

med all renovering. Barnen har nya rum som de sover så gott i.. och vi har fått vårt vardagsrum tillbaka :)



Olivers rum- lite småfix kvar här också

Filippas rum- saknar lampa och gardiner och lite lister än..
TV har vi satt upp här i dagarna.
Mysigt och kunna ligga och se lite film på rummet.

 Hon har fått ett pysselrum också i anslutning till rummet, som 
var ett förråd förut.. väldigt poppis.
saknas lite diverse dit, som hyller, lampa, lister..
men som sagt, det tar sig.

Nu är jag ledig i några dagar, men än så länge har jag inte gjort så mycket vettigt faktiskt :)
Dagen efter nyårsafton var jag väl mer död än levande, då det blev rätt sent på aftonen...
Igår torsdag var man ju också seg. Men då blev det bio med barnen. Ante jobbade men jag var ledig.. jag är ledig idag också. Idag det blir väl tvätta, städa lite och bara mysa på.
Underbart att få lite långledigt.

Men riktigt skitväder är vad det är. Så tråkigt att det inte finns någon snö :(
3 plusgrader och regn, blä!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar