torsdag 4 juli 2013

Kreta 2013


 Då har halva semestern gått för denna omång frö mig :(
Går ju sjukt fort!
En vecka i Kreta började vi med.. och det var en superhärlig vecka, verkligen. Med ett fantastiskt fint bröllop vid en grotta vid havet i Chania för Antes syrra & Stefan.
Kan tänkas att blir en hel del bilder jag bjuder på från den dagen :)
Kanonväder hela veckan, nästan för varmt ibland. Så det blev en massa bad hela tiden.







 
 




Det var inte det lättaste att fota en familj med 3 barn.. helst inte när de är 2,4 och 7år lite trötta och varma ;)








söta kusiner på bröllopsdagen

och här skålar jag :)


Här utbringades ytterligare en skål när vi kom åter till hotellet och stranden, för Herr & Fru Storbjörk
 






Svärmor ser ut att njuta !


Här åt vi brölllopsmiddag, jättemysigt ställe mitt i stora poolen.. jättegod 3 rätters med gott vin.



Hela gänger som var ner och firade med brudparet


 Eftermiddagshäng.. 
ser att det är Olivers favoritdrink(läsk) på bilden, som han beställde ofta :)

Gjort sig fin för en sväng på stan



Lite eftermiddags/kvälls drink på hotellet efter en hel dag på stranden..
kan vara en av de skönaste tiderna på dagen.
Slappa lite med barnen även gör något i lugn och ro inne.

nån sån här kan ha slunkit ner också..

 Avslutar med lite matbilder som jag älskar :)
Goda grekiska sallader vad det jag åt mest hela veckan.
  


God snacks tallrik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar