torsdag 4 oktober 2012

en skön eftermiddag


för mig ..
tack vare att Filippa kunde hänga med Lundgrens hem idag.. vad gjorde man utan grannar :)
Oliver är så stor och klarade att fixa mat själv (värma plättar i ugnen :) Men det visade sig att han också sprang över till grannarna sen..
Och jag fick några timmar själv för att strosa på Birsta. Hade en del måsten på listan, sen blev den hel hel del spontanshopping också :) 3 par brallor till mig själv och en top, en huvtröja till sonen. Och några till plagg till lillskruttan här. Hon var snabb och drog på en out-fit när jag kom hem.. Mössa och allt :)
Nämnde av en slump att jag skulle på birsta till en vän&kollega, och det visade att hon också skulle dit, så vi möttes upp och åt middag och shoppade lös lite grann.. skojsigt :)
Tänk man behöver inte så mycket ibland för att bli nöjd.. ;) Slippa dra med sig barn som gnäller och ska hit och dit OCH absolut inte dit jag ska.. Och skulle man få för sig att prova nåt, kan de ju ha slagit ihjäl varann efter första plagget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar