onsdag 13 juni 2012

gröna fingrar ?

det har inte jag.. tycker inte det är nå roligt att rensa rabatter och greja på..
Vi tog bort flera rabatter för några år sen. Min tanke var att lägga nå fin sten istället och ställa krukor, om det skulle vara något överhuvudtaget.. det är ju mera lättskött. Men nu har det blivit väldigt vildvuxet med försommarblommor, tistlar, och annan skit. Och gud så jobbigt att rycka bort och få fint igen. Började ikväll.. men önskade mest hela tiden att jag skulle haft en trädgårdsmästare !! Får se när jag fortsätter ... ;)
Plantera i krukor går bra.. då är det bara att vattna sen.. Och vattna varje kväll räcker gott å väl tycker
jag :))


1 kommentar:

  1. Skoj att springa på varann två gånger på kort tid. :) Man inser att det är längesen när man upptäcker va stora barnen blivit.
    Gröna fingrar har inte jag heller, det är inte mycke grönt som överlever hemma här. :D O jag tycker precis som du att det är ju kanon med blommor i krukor för rensa är bland det tråkigaste som finns.
    Kram.

    SvaraRadera