lördag 19 maj 2012

reunion


ja det var alltså 20 års sen man gick ur 9an !! och igår var det dags för fest och fira det ...
Och satan vad roligt... jag skrattade så jag fick ont i käkarna och så har jag nog dansat så jag fick ont i nacken. Och så fick jag även ont i skallen idag av nån anledning ;)
Första fördrinken med ida, eva och jens.. kändes som förr på en gång ! :)
Sen var det nästa förfest på 1891.. och så vidare till Aveny.
Blev en rätt sen kväll, nattade vid 3. ( skulle ju upp på fotboll idag också )
En mycket lyckad kväll iaf tycker jag.
Kan inte förstå att så många bor kvar i Sundsvall av oss 76or, men ändå har vi inte setts på många många
år !


Närvarande från Höglunda

Ska bjuda på lite fler bilder.. men det blir en annan dag !


1 kommentar:

  1. Tack för bilden, väntar med spänning på fler! Kan säga att jag väldigt gärna hade varit med, men tycker att fler borde kunnat tagit sig dit. Tror nog det var kul att återses, de flesta har jag inte sett sen slutet av 90-talet, minst.

    Kände förresten igen ALLA på bilden :-)

    SvaraRadera