lördag 4 februari 2012

min dag..

började med jobb i fyra timmar.. gick smärtfrit, fick undan endel.
sen åkte jag till Birsta för att inhandla lite grejer som stod på min lista.. sååå skönt att kunna springa runt i affärer alldeles själv. har ju alltid med barnen annars, och de har ju lagomt med tålamod. inte så att man hinner prova något direkt. det blev iaf ett par byxor och tröja till mig.. något nytt att ha till partaj i vemdalen till veckan :)

det blev några påsar :)

 handlade nya ljus och hållare bland annat..

                                                                                    
                                                      till middagen ville filippa ha bordsplacering :)
det blev en utsökt middag förresten.. lövbitsrullader med vitlökscantadouost i. gud vad jag åt .. :)
och ett gott zinfandel vin till ...
nu blir det melodifestival och lördagsmys !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar