tisdag 13 december 2011

sjukstuga...


har väl aldrig vart me om maken till förkylningar som avlöser varann.. I säkert 5-6 veckor har vi vart förkylda. Mest jag.. men även barnen snorar och hostar. Nu blev jag och Filippa hemma igen, efter att ögoninflammationen kom som ett brev på posten i lördagsnatt. En mildare variant som tur var..
Filippa hostar och har haft lite feber.. vart småhängig hela helgen och det håller i sig. Själv mår jag inte heller speciellt bra, så det passar mig att vara hemma och vila också.

Men idag ska vi iaf gå på luciafirandet på dagis.. det håller ju på så kort tid så det orkar hon. Och så besviken hon skulle bli om hon inte fick gå. Tur att fröken som jag pratade med imorse på dagis, tyckte det var helt okej.

Får väl passa på att slå in lite fler julklappar och kanske göra nå julgodis,,

mycket film blir det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar