söndag 19 juni 2011

shopping

Förmiddagen var varm och skön här hemma, så det blev några timmar i solen, MEN solstolarna gick sönder tidigare i år och inga utemöbler på baksidan finns heller längre, de brakade av all snö i vinter. (det var jättegamla trämöbler, så de skulle väl bytas iaf)
Så jag lyckades övertala resten av familjen att ta en tripp till Birsta...
det blev dessa möbler till baksidan. Vi sitter inte där så ofta för det blir så himla varmt där under sommaren. MEN jag lyckades även övertyga den andra hälften att köpa en pool,
jihooo vad härligt det ska bli !
så välkommen på poolparty framöver mina vänner ! :-D


1 kommentar:

  1. Nice! Jag har också tittat på plaststolarna på IKEA. Lite coola tycker jag. Och måste ju vara perfekta eftersom dom klarar alla väder. Skönt med pool också! Hoppas att ni får fint väder på semestern! Kram

    SvaraRadera