måndag 30 maj 2011

"Modell för en dag"

Nu har jag, som så många andra, provat på det här.. sminkning och fotografering gratis..
men sen var ju bilderna verkligen inte gratis. Som var frivillig att köpa.
Så det enda fotot jag köpte var detta, och det var väl inte direkt snyggt :) Men något minne från denna dag vore ju kul att ha...
Tyckte det skulle vara skoj att stå på andra sidan kameran nån gång, när man fotar så mycket själv.. men jag vet inte vad jag säga om det där konceptet. Alla som fotar mycket, vet väl att man inte tar ETT kort per pose. Men de gjorde hon som fotade oss.. Då tycker inte jag man kan räkna med att det blir så många bra kort heller.
Jaja, vi hade roligt iaf, det var syrran, jag och jennie som var iväg. Syrran och jag tänkte även att det kanske kunde va skoj att ta nån syskonbild... nu blev de inte så bra, men de skulle även ha 900 spänn för en bild (den vi var 2 på).. jösses säger jag.
annars från 550kr.

Men prova på ni som får erbjudande, många är ju mer fotogeniue än vad jag är :)
Helst om man kanske ska gå ut sen också, då är man ju fint sminkad och klar sen..


3 kommentarer:

  1. Grannen Katarina.maj 30, 2011

    Tycker du är jättefin jag!! =O)

    SvaraRadera
  2. Det var väl absolut en bra bild, men 900 kr/bild, vilket rån!

    Hoppas allt är bra!
    Kramar Ida

    SvaraRadera
  3. Jenny Östbergjuni 08, 2011

    Ser på bakgrunden att det är samma ställe som jag varit på, har även varit på the studio i göteborg en gång och tycker det var klart bättre där, både fotografer och upplägg. Bättre priser med! 900 kr för en bild är ju rena rånet, det värsta är ju att man vill ha den om den är riktigt bra!

    SvaraRadera