torsdag 2 september 2010

vilka fynd jag gjort idag

Rea på 'Name It' i stan.. 70 % på hela butiken. Nu var det ganska urplockat men hittade en hel del bra å ha grejer ändå. Vet inte alls när den rean började, hade jag missat helt.
Det blev 3 tröjor, ett linne och ett par jeans till Filippa. Oliver fick 2 par jeans och fyra tröjor. Till syrrans barn blev det lite också.. till Axel ett par jeans och en tröja, Milton ska få ett par jeans, 1 tröjor och pyjamas. Betalade 650kr för allt ! Det skulle Olivers 2 jeans ha gått på om det inte var rea !
Jeansen jag köpte till Filippa,
dom åkte på direkt :)
snygga tycker jag !

2 kommentarer:

  1. snyggt handlat :) tur du var där, jag hade också velat vara där :)

    SvaraRadera
  2. Suck, jag som var inne i stan i dag... missade helt!!!!

    SvaraRadera