måndag 21 september 2009


Tjejhelg
Fantastiskt roligt!

vi började med lite fredagsmys..

.. och då ingår såklart grogg i små plastglas :)

lördagen började sen med en långpromenad, eller den började faktiskt med en fruktansvärd
huvudvärk. men efter 2 treo och en halv migräntablett blev det
bättre. och då blev det en prommis.
till lunch gjorde vi en smarrig kycklingsallad som vi kunde sitta ute och äta.
vi hade ju jättehärligt väder hela helgen.


Senare mot eftermiddagen blev det färgning och toning av hår och en massa
skratt och surr. Ja det var längesen jag skrattade så mycket :) .. och det blev visst en sen middag..
tiden går ju fort när man har roligt!
Det blev iaf en jättegod soppa som pilla och sollan slet med.. och så efterrätt på det.

Mätt i magen blev det senare bastning och dopp i sjön.. hur härligt som helst.

Mest stolt är jag nog över den här bilden :)
vi förlustade oss inte bara denna helg, utan vi tog även och gjorde lite nytta.
en stor hög med ved tog vi och travade!

Med den här bilden kan ni nog förstå varför det blev sen middag,
man vill ju inte gå in i denna fina solnedgång!

Ja vilken härlig helg..
det är verkligen välbehövligt att komma iväg lite utan man och barn och bara
mysa med sina vänner ibland!







3 kommentarer:

  1. Åh, vad jag längtar tillbaka:-) Så skoj vi hade det. Hoppas på SUS party i slutet av oktober:-)
    Kramis bästisen min!

    SvaraRadera
  2. Vad ni verkar haft det mysigt! =)

    SvaraRadera
  3. Jag har ju mitt att se fram emot!

    SvaraRadera