torsdag 11 juni 2009

Hemma idag med lilla fröken..hon har förmodligen blivit biten av nåt mygg och nästan hela ögat har svullit igen.
Började igår, och idag tyckte jag det var värre och tänkte att vi måste nog åka på bvc. Men de sa att man gör inget om det är bett, man är helt enkelt känslig runt ögonen. Blir det ännu värre får man väl åka och kolla upp det.
Men vi blev hemma iaf. När jag duschade nu satt jag igång Teletubbies åt henne, och hon satte sig i soffan.. det är det enda program hon sitter still en liten stund åt. Och då menar jag att hon kanske sitter 10 minuter..
Hon satt still ett bra tag.. längre än 10 minuter :) och nästa gång jag kikar dit sover lilla tösen. Inte allt för pigg alltså, klockan är bara 10,20.

De är så fina när de sover ;)

Hmm vad ska jag göra då tro... tänkte vi skulle åka iväg en sväng och uträtta några ärenden, men hon verkar ju inte så piggelin. Kanske senare idag.
Har fått leveransen från inredningspartyt.. jag köpte en ny vaxduk, känns ju hemskt lockande att gå ut och lägga på den på bordet i det här pissvädret! :(

Avslutning på skolan för sonen imorgon... dötrist att vädret är som det är. Det ska visst regna imorgon också!
Tänkte nog göra en somrig jordgubbstårta iaf, kanske kan pigga upp lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar