fredag 16 oktober 2009

Inte bloggat på hela veckan.. det har inte hänt så mycket heller :)
Nu sitter jag med ett glas rött och väntar på min man som kommer hem med köpmat snart, ibland är det så himla skönt.
Men annars tycker jag det är rätt mysigt att komma hem fredagar och fixa lite gott till barnen medans jag tar ett glas vin och förbereder middagen, Ante kommer ju alltid hem senare än oss.
Idag tänkte vi utnyttja "restaurangchansen" som vi köpt. Tror det blev från Tandori han skulle handla.

Var på systemet idag innan jag åkte hem, handlade lite vin, öl och så frågade jag efter årets Blossa glögg. Den kom tal på jobbet tidigare i veckan... jag visste inte ens att den kommit. Brukar ju bli lite hysteri när den kommer, och ofta tar den ju slut väldans fort. Kul, den ska provas lite senare ikväll hade jag tänkt. Ska vara smak av clementin i år. Många av de där har ju varit hemskt goda.. som vinteräpple har jag för mig var så god.
Får se hur den här smakar... Jag gillar glögg!



Fortsätt gärna och kommentera nedan vilka som brukar kika in :)



2 kommentarer:

  1. Jag kikar in!! Var glöggen god?

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Måste ju hålla koll på dig ;o)
    kram Mimmi

    SvaraRadera