onsdag 17 februari 2010

Var hos min vän Malin idag..som jag träffar ALLDELES för sällan !
Hämtade barnen och så for vi dit direkt efter jobbet, blev bjuden på mat och fika. Mycket trevligt.
Vi har så mycket att prata om så tiden räcker inte till, plus att barnen tar ju så pass mycket tid av en så
man hinner inte prata om allt på nån timme :)
nästa gång åker jag utan barn.. så vi kan surra i lugn och ro :)
Varför blir det så här, att man inte träffar en av sina närmsta vänner.. man får skämmas att man inte tar sig
tid helt enkelt.
Med mig därifrån fick jag med allt detta nedan.. 4 stora påsar, det är mycket värt att få ärva en massa saker. Jag får hur mycket kläder, skor och diverse som helst. Mycket tacksam. Skridskor fick vi också till filippa, precis vad vi tänkte åka
och kika på fyndlagret om de hade några.
Dags att köpa nåt som tack för allt.
Sist fick hon ett fint smycke från http://www.frokenduktigdesign.se/jewelry_page2.php

Ante blir inte lika glad när han ser dessa påsar.. de ska ju trängas med allt annat i källarn. Men jag ska vara duktig och sortera i storleksordning och lägga i ikea lådor... Nån dag :)

1 kommentar:

  1. Gulliga Malin! Vilket fint smycke hon fick av gulliga Ville! Kram Cajsa.

    SvaraRadera